Умови гарантії
Ми гарантуємо якість - це наш принцип!
Обов'язково перевіряйте зовнішній вигляд товару та його комплектацію під час отримання замовлення! Покупець несе самостійну відповідальність за проведення огляду товару.
Стандартна гарантія від 12 місяців.
Ми даємо нашим клієнтам повний супровід: починаючи з підключенням комп'ютера по відео дзвінку, закінчуючи дістанційною діагностикою по TeamViewer. До гарантії також входить:
-
Віддалена підтримка протягом усього терміну гарантії.
-
Сервісне обслуговування протягом усьго терміну гарантії.
-
Післягарантійне обслуговування і модернізація.
Виникнення труднощів
Якщо з'явилась проблема в роботі комп'ютера - необхідно зателефонувати за контактами, вказаними на сайті. Після чого Вас буде переведено до сервісного майстра. І йому потрібно буде:
-
Максимально детально описати суть проблеми.
-
При можливості надіслати фото або відео з проблемою.
Питання не вирішується в телефонному режимі?
Якщо в телефонному режимі "питання" вирішити не вдалося - необхідно вислати комп'ютер до нас на діагностику і тестування. Ніяких документів при цьому мати не потрібно, лише комп'ютер. Головний ваш документ, під час гарантійного терміна, - це номерна пломба (унікальна), яка встановлюється на відеокарті. По цій пломбі ми відновиму усю необхідну для нас інформацію.
Ми не ремонтуємо комплектуючу, яка вийшла із ладу, а замінюємо її. Це дає ряд переваг, із яких хочемо виділити одну із головних - Вам не потрібно чекати днями чи тижнями поки поверенться комплектуюча із сервісу. Гарантія відбувається протягом 2 діб, після того, як ми отримаємо комп'ютер!